torsdag 23 augusti 2012

Kan inte sova...

Oj, längesen jag var här, I know! Men har faktiskt ärligt funderat på att sluta blogga? Man upptas av så mycket på nätet nu för tiden,, Facebook, Instagram, mail och så vidare. Samtidigt är det roligt att kunna se tillbaka! Får ta en funderare.

Just nu vill jag sova, men kan inte. Jag tror att det beror lite på att jag ska börja skolan imorgon. Haha! Känner mig som 13 år och ska börja på högstadiet :-) härlig känsla!
Var i Skövde i tisdags och inhandlade pennskrin och block, rosa såklart!

Annars då? Har varit i lokalen, skrivit fakturor, packat varor och haft kundsamtal. Avslutade med en fika med Marie! Det var ett tag sedan vi sågs så det var kul.

Sam pratar mer än någonsin och älskar Pippi. Linnea har börjat ställa sig upp, härmar det jag gör och rensar våra lådor när man tittar bort...
Peter försöker få klar våran trappa (muttrandes).

Och så lite foton!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar