måndag 13 augusti 2012

Möblering och vardagsfirande

Det är riktigt fint här hemma nu! Hela dagen igår möblerade vi om så att Linnea kunde få ett eget rum. Jag är ju inte den ordningsammaste i vår familj men jag älskar när det är ordning bland alla barnens saker plus kläder. Och jag kan säga att innan möbleringen var det totalt kaos i lekrummet (!!).
Idag har jag träningsvärk, hehe det är efter att vi bar ner våra sängar... Puh! Vi har sånna där ställbara och själva "ramen" väger BLY!! Men vi klarade det tillslut..
Nu är semestern slut och på något sätt tycker jag det är skönt. Vardag och rutiner mår man trots allt bra av. Snart börjar jag skolan också! Det ser jag riktigt mycket fram emot :-)
Linnea vår stora tjej börjar dagis i september. Hejdå mammaledighet!! (mmooohahahaha) Gött hehe. Jag är inte hemmatypen.

Nu ska jag in på maxi och handla skor till Sam, han börjar ju dagis imorgon igen!

Kolla in det supersnygga limited edition lipcolor som Mary Kay har just nu, så snyggt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar