fredag 19 november 2010

Alex säger god natt!

Sovdags är det definitivt, så brukar jag ju känna varje kväll.. Ändå somnar jag inte.
Häromdagen var jag på ett infomöte om vitaminer.. Sån fitline.. Eller vad det heter.
I alla fall, så var det intressant.
Den här kvinnan som berättade om produkterna sa att dom flesta problemen i sin hälsa beror på vitaminbrister, kan nog stämma till viss mån kan jag tycka.
Det låter ju vettigt!
Jag skulle säkert bli piggare av vitaminer och MINERALER men tyvärr skulle jag nog inte sova bättre.. För jag är en funderare och natt människa.
Det har jag alltid varit, skillnaden nu är att jag inte kan sova på förmiddagarna.
Aja inatt kommer nog den goda ölen hjälpa mig att somna gott!
By the way, idag har det hänt en del i planeringen, åh vad jag önskar att jag kunde avslöja det för er !!! Men inte riktigt
riktigt än.. Men snart..
Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar