söndag 16 december 2012

Sammanfattning

Förlåt bloggen för att jag har försummat dig, ja, jag tänker inte komma med några ursäkter, det är dåligt helt enkelt ;-)
Jag har ett trist och vardagligt liv just nu faktiskt, vet inte riktigt vad jag ska skriva om? Blir bättre i januari när jag ska börja på min och Malins plan. Då ska jag använda bloggen till att dokumentera det hela.
Iaf, just nu kämpar jag i skolan med mycket prov. Pluggar mer än aldrig förr! Men jag älskar det. Att ha kniven mot strupen alltså. Det är då som jag presterar som mest! Sedan förbereder vi julen som i alla andra familjer. Kokar knäck, köper julklappar, julpyntar och eftersom vi tycker att vi har så mycket tid så har vi tapetserat om och shoppat nya möbler.. Varför inte liksom? Men ÄNTLIGEN börjar vi få ett ordentligt vardagsrum :-D
Idag har jag pluggat sjukt mycket, känner mig fyrkantig. Just nu har jag unnat min självkänsla liten egentid med ansiktsmask och blekning av tänder, löjligt det där men visst känner man sig mycket fräschare och snyggare när man tar hand om själv lite extra?

En sak till! Vi har skaffat oss en kisse! Jag är så glad för det. Har saknat djur väldigt mycket. Och det mest konstiga är att jag sover mycket bättre sedan vi skaffade katten..? Haha jag är verkligen en djurmänniska :-)

Nu lite bilder! Jag har uppdaterat mig till en ny iPhone så jag har inte så mycket bilder på den här telefonen.. Men lite Pär möblerna kom, vår prutta som har vattenkoppor och min goding.

Ni ska få se vardagsrummet i dess helhet när det är klart!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar