torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag!

Hoppas ni har en härlig dag! Det är viktigt att få bli påmind att visa omtanke, inte sant? När jag la Sam idag pussa jag honom i pannan och säger "jag älskar dig" sedan väntar jag.... Och väntar lite till, sedan svarar han "TACK". Haha! Min Goa unge, han är tacksam iaf :-)
Idag var jag på danspasset (som jag brukar) och det gick riktigt bra! Dags att lägga på ytterligare träning efteråt tror jag.. Känns som det är dags att utöka cardion. Hur går det för er?
Igår gjorde jag en jätte god och nyttig smoothie som jag åt till kvällsmat efter gårdagens träning. Jag mixade frysta hallon och blåbär ihop med kvarg och en skvätt mjölk. Det får ni testa!

Idag har jag istället ätit glass :-O hihi men men, idag fick det bli lite extra.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar