torsdag 21 mars 2013

Inreda uterum

God morgon!
Idag känner jag mig seeeeg. Träningsvärk och liksom trött i kroppen,, och i knoppen för den delen. Men efter en kopp kaffe kommer jag nog igång! Visste ni att man sätter igång förbränningen med kaffe på morgonen? Så börja dagen med kaffe!

Jag och Petrus kikar runt på lite inredningsalternativ till våran stora inglasade altan. Vi känner att vi inte riktigt har fått till det där ute, och i år vill vi få den riktigt mysig! Vi tillbringar väldigt mycket tid där på våren och sommaren nämligen.
Det negativa är att det inte går att ha levande blommor, för de dör direkt av värmen som blir under dagen på sommaren.. Men utan blommor blir det så tråkigt också! Kanske plast? Det kan ju funka..

Här har jag några favoriter på hur jag på ett ungefär skulle vilja få till det:












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar