söndag 5 januari 2014

2013 is over

Oj nu hörni! Det är fasen ett nytt år?! I can't get it?! Fatta vad tiden går (föööör) fort! Mitt 2013 har varit lärorikt och samtidigt som det har varit fartfyllt så har det känts så... Lugnt? Jag tror att det beror på att jag har varit ganska tillfreds med allt jag gör just nu.. Jag är liksom i "mitt emellan tiden", plugg och bygger mitt företag. Det är skönt på något sätt. 
Lagom. 
Men nu känner jag att det är dags för så mycket mer action faktiskt! Jag kommer att plugga en termin till på komvux sedan ska jag... Börja på högskolan! Tror jag? Hehe men jag vet inte alls än vad jag ska bli, jag ÄLSKAR det! I can do whatever I want! Sedan räknar jag med att Studio Insideout ska växa och har tusen planer vad gäller allt kring studion. Alltså det här året kommer bli så spännande! 

På tal om utveckling, nu har en kamera köpts in, åh jag längtar efter att lära mig MER, MYCKET MER! Jag vill ha tusen försökskaniner att fota på en gång! Hör av er ;-) 

Det blev en NIKON, det hade jag förra svängen också. Känns bra i handen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar