torsdag 2 september 2010

Dop 29/8

Nej det har inte varit bloggtorka, jag har bara helt enkelt inte hunnit!
Skittråkigt.
Men nu tar vi igen det!

Vi börjar med det viktigaste:
I söndags den 29/8 döpte vi Sam.
Trots en virrig präst så blev det till slut lyckat.

Korten kommer lite i oordning.. vi börjar med fikat som var efteråt:)
Tårtan som Sams fadder Malin har gjort, så himla fin!!
På den ena tårtan hade hon gjort converse skor, hihi.



Vilket jobb!



Jag fick ju tyvärr inte smaka på dom, men enligt utsago var dom mycket goda.


Smörgåstårtan:
Den bestälde jag från Gitas tårtor, också enligt utsago mycket god.
(Jag åt sallad..)



Sam i sin fina dopklänning, den gjorde min gammel mormor Vanja till mig när jag skulle döpas.





Den virriga prästen:

Sam skötte sig utmärkt!


Korten är tagna av min pappa Jonas Ek, jpnfoto.se.



2 kommentarer:

  1. Vilka fina tårtor.Avundas dem som kan göra sådana konstverk.Axel kommer William oxå få heta.Karl är det tredje namnet.Dop är inte bestämt än.William är mitt nya lilla barnbarn om du inte visste det.Han är 9 veckor nu.Ella älskar honom.Kram
    Heléne

    SvaraRadera
  2. Ja just det, jag vet att du väntade ett litet barnbarn till :) grattis!
    Kramar!

    SvaraRadera