måndag 6 september 2010

Ny vecka

Okey då är det Måndag.
Måndagar gör varken från eller till när man är mammaledig, alla dagar är samma..
Men just den här måndagen än ändå speciell för idag har jag lyckats med fyra veckors bantning!
Så jäkla bra är jag.
Ingen vägning ännu, det är bara besvikelsen i sig när man tränar så mycket som jag gör.
Skit i vågen och fram med måttbandet!
Tyvärr kommer jag inte ihåg mina utgångsvärden och lappen har jag antagligen lagt på en säker plats så att jag inte hittar den.
Nåja det känns på kläderna.

Hur gör jag då?
Den här gången har det varit busenkelt att banta. Jag har ju fått det på svart och vitt i mina händer "gör så här!". Och ja jag har gjort det och still do. Inget konstigt.

Mitt tränings schema:
Måndag: Styrka överkropp
Tisdag: kondition (crosstrainer 20 min)
Onsdag: Styrka underkropp
Torsdag: kondition (powerjam: Zumbainspirerad dans)
Fredag: Styrka överkropp
Lördag: kondition (hopprep, ev joggning)
Söndag: VILA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar