söndag 3 oktober 2010

Helgen:

Igår hade jag en sjukt (jag vet inte varför jag har fått dille på detta ord,,men visst låter det bra ?!!) trevlig dag i stallet.
Hoppning stod på schemat och även om det pirrar lite i magtrakten när man hoppar upp på hästen och inser vad man just ska ge sig in på, så är det såå himla roligt!
Fia hjälpte mig såklart och vår snygga häst kändes otroligt fin och det gick riktigt bra.
Längtar tills det dyker upp en clear round så vi får prova på en ordentlig bana!
Notera att jag har velat skriva sjukt framför alla "roligt" och alla "bra" men lyckades hindra mig..

I alla fall, igår kväll gick vi över till Louise och Martin.
Där spelade vi poker.
Efter en drink, EN, var Alex over and out.
Riktigt trevligt va det!

Idag efter en lång sovmorgon har vi varit på kinnekullegården och käkat lunch buffé.
Sen har jag faktiskt jobbat lite, med gott resultat, eller vad säger du Anna? ;-)

Nu sooooovvva!

God natt

1 kommentar:

  1. Haha...ja, jag skriver "sjukt" ganska mycket i mina texter...
    Kanske skulle sluta med det. hehe..
    Hoppas allt är fint med er!! =)
    Kramar

    SvaraRadera