lördag 25 december 2010

Lyckligt lottad

Det är någonting som jag verkligen är. Tyvärr glömmer man att stanna upp och bara inse det. Just idag och just nu stannar jag upp. Egentligen borde jag sova, men jag är inte så mycket för det. Så istället lyssnar jag på min sambo som snusar (och drömmer om mig) och på min helt underbara son som vänder sig som en propeller i sömnen.. Där nere står disken på hela bänken, eftersom jag har haft huset fullt med gäster :)
Och jag har nog varit snäll i år, för jag har en kaffemaskin i köket (som jag längtar till i morgon bitti) och en weekend att se fram emot i början på året.
Inte nog med allt detta så fyller jag år nu! Hurra för mig :)
Dags att sova nu kanske..
God natt och god fortsättning!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar