fredag 30 september 2011

Hjärta och smärta

Vad Go hon är vår lilla tjejja när hon sover såhär. Jag ligger och kikar på henne och njuter av hur hon snusar, jag får lust att lukta och pussa på henne ännu mer.
Tänk vad stark kärlek man känner till sina barn, det hade jag ingen aning om innan jag fick barn själv. Att man förändras så otroligt av att bli mamma.

Det som slår mig mest är hur mycket man förändras emotionellt. Jag har fått moderskänslor för alla barn i hela världen. Så jag kan inte läsa Aftonbladet, titta på nyheter eller se reklamen där dom visar hur barnen svälter i Afrika. Mitt hjärta gör fysiskt ont när jag inser att jag inte kan hjälpa dom, visst hjälper jag på så vis att jag skänker pengar till rädda barnen och företaget jag jobbar inom skänker mycket pengar till föräldralösa barn i Ghana, men jag vill ta hem dom, pussa och krama dom, ge trygghet, kärlek och en framtid! Men det kan jag inte. DET jag kan göra, är att göra allt jag kan för att mina barn får det bästa av det bästa, det får jag trösta mig med..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar