onsdag 28 september 2011

Shopping




Igår hade jag ett blingoparty hemma. Jag älskar att shoppa hemma! Det är fika tillfälle och man får chans att prova , få råd av varandra i lugn och ro. Dessutom är blingos kläder väldigt snygga, mjuka och av bra kvalitet. Visste ni att det finns 1 kg kemikalier i vanliga kläder?! Inte konstigt att många har hudåkommor. But Mary kay works! Som vår NSD säger, tur det! 

Jag brukar för det mesta shoppa till Sam för det finns så tuffa kläder till honom, kläder som inte andra har. 
Men igår shoppade jag till mig själv! Även om jag inte har gått ner några grav kilo än så kunde jag inte låta bli. 
Så det fick bli en snygg klänning med leggings. 
På bilden ser ni Sam i några av hans Blingo kläder, han är aldrig still längre så därav det dåligt tagna kortet..


Skickat från min iPhone


1 kommentar:

  1. Hittade hit från FB nu. Han är så fin lille Sam, och lillan med! Vad roligt att du tycker om kläderna, så roligt med glada och nöjda kunder, precis så det ska vara!! :) Kram till er och tack igen för en trevlig kväll med dig och tjejerna!// Sandra

    SvaraRadera