onsdag 7 augusti 2013

Hej hej

Hej alla glada!
Av en slump gick jag in på bloggen för att kika lite och fick plötslig lust att blogga! Jag har verkligen ingen karaktär när det gäller bloggen men jag är expert på att prioritera. Många frågar mig JÄMT hur jag hinner med allt jag gör,, och det är för att jag prioriterar heeeeela tiden. Man har så mycket mer tid än vad man tror. 
Många lägger tid på tv faktiskt, utan att man tänker på det. 
Idag har jag tagit första springturen efter semestern, det gick faktiskt riktigt bra. Avslutade med lite lagtävlingen och armhävningar så jag är rätt mör nu. 
Ikväll blir det jobb på Iva. Det är ca två veckor kvar på Iva sen blir det plugg och jobb i studion kommande år! Passar mig perfekt :-) 
Vad har ni gjort på semestern annars? 
Jag ska berätta allt jag gjort i nästa inlägg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar