onsdag 7 augusti 2013

Ser fram emot hösten!

Vad gör ni? Jag sitter i detta nu och plockar ihop de sista två blocken till höstens step up pass :-) tycker det blir riktigt bra, men måste testa på gymmet på fredag för att se om det blir bra även där. 
Annars? Tänker tillbaka på sommaren som redan börjar gå mot sitt slut.. Vilken sommar?! Helt underbart väder jue. Och jag har hunnit med kusten gånger två, Astrid Lindgrens värld och camping med familjen. Men jag har inte bara haft semester, jag har jobbat också. Studion har flyttat och vi har målat och planerat hur mycket som helst.. 
Snart börjar studierna igen och höstens schema ser helt toppen ut :-D 
Min höst består av studion och alla dess evenemang, studier och att vara instruktör.. Jag har såklart massor av mål och planer som också väntar mig i höst, men det får ni se vad det är ;-) 
I september åker jag till Göteborg och rapunzel of Sweden och blir diplomerad hårförlängare, hur coolt?! Ska bli riktigt spännande :-) 
Hur ser er höst ut? Har ni tittat över era mål? Om inte, så är det dags nu. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar