fredag 28 mars 2014

Multitasking, flera dagar bloggning i ett inlägg.

Jag får visst köra samma upplägg som mitt förra inlägg ;-) tiden går så fort så dagarna bara går ju?! 
I början på veckan så hade Lacami sin invigning i deras nya lokaler! Vi var givetvis på plats för att mingla med alla kunder :-) 


Vi träffade väldigt många trevliga människor och fick en massa bokningar, så det var riktigt roligt :-) 

Såhär ser den nya butiken ut, så himla fint :-) 


I onsdags fyllde vår fina som fyra år och hans andra kalas med den närmsta familjen tog vid. Han fick massa presenter och han var överlycklig, på bilden myser vi i sängen och kollar på film på surfplattan efter en lång dag: 

Linnea lyckades jag få på en klänning, men jag fick låtsas att det var en skjorta precis som Sam också skulle ha. Hon ser upp så mycket till din storebror, hon vill vara precis som honom min lika sötnöt.

Vi hamnade alla i sängen och mös tillslut innan läggis.

I torsdag tog jag äntligen tag i plugget och skrev prov! Gött det känns att ha kommit ett steg framåt till.. Snart snart klaaaar!! 

Nu ligger jag i soffan faktiskt och ska försöka sova.. Jag ligger i soffan för att imorgon bitti ska jag upp uber tidigt och bege oss till Växjö och piercingutbildning!! Wow vad spännande det ska bli!!  Och därför vill jag inte väcka de andra här hemna när jag ska ta mig upp så tidigt. 

Men inte nog med det.. Mycket händer som sagt just nu i studion och nästa helg åker vi till Göteborg för att gå en vidareutbildning i fransar. Då kommer vi få lära oss den revolutionerande metoden VOLUME LASHES!! Detta innebär att man sätter mycket tunnare fransar fast tre ggr så många! Vilket ger ett fylligt men naturligt resultat. ALLTSÅ vad spännande det ska bli?! 
Här har ni exempel: 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar