söndag 9 mars 2014

Vår och vrickad fot

Vilken härlig dag det har varit! Det känns att våren äntligen är på gång, även om det kan bli kyligare en dag här och där (vi är ju bara inne i mars) så går allting åt rätt håll! Jag har verkligen saknat solen. 
Vi tog ut kaninerna på dagen idag och de skuttade glatt över gräset, det såg för härligt ut. Imorgon väntar jobb i studion vilket kommer bli en utmaning, för jag hade sån otur när vi skulle gå ut och gå med barnen tidigare idag, jag vrickade foten REJÄLT. Jag har sedan lång tid problem med mina fotleder så det händer ibland tyvärr. Men det gör så fruktansvärt ont! Jag har försökt att gå på foten men det går inte så bra.. Får hoppa på kryckor imorgon.. 
Vad tyckte ni om Mellon förresten? Vi var hos några vänner och kikade igår kväll och faktiskt så har jag trott att Sanna skulle vinna sedan jag hörde låten. Jag tycker att det är en grym låt, dock tror jag inte att vi kommer vinna Eurovision med den..

Vår dag;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar