söndag 1 juli 2012

Ärlig

Ja, hur har det gått med mitt tränings schema den här veckan?
Jag ska vara ärlig och säga att jag inte har följt schemat,, såhär har det sett ut:

Måndag: långpromenad (enligt schema)
Tisdag: Gymmet (enligt schema)
Onsdag: inget... (skulle ha sprungit)
Torsdag: Gymmet (enligt schemat)
Fredag: inget.. (skulle gått promenad)
Lördag: inget..
Söndag: INGET...

Aja! Det har inte varit noll träning och denna vecka ska schemat följas!
Imorgon är det promenad egentligen men imorgon ska jag träffa min PT så det får bli gymmet. Men är bra sugen på att springa på morgonen.. Känner att det finns lite mat efter helgen att springa bort. Men vi får se!

Idag har jag storstädat hela huset och bytt gardiner. Shoppade lite inredning häromdagen! Ska visa er.
Sedan blev det jobb i lokalen och kundbesök. Nu ska jag mysa ner med mina goa sambo i soffan, skönt att han är hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar