fredag 13 juli 2012

Semester!

Ojojoj fredagen den 13:e idag! Jag har aldrig haft otur den dagen så jag tror inte så mycket på det. Men glöm inte att tankens kraft är mäktig! Så gå inte omkring och "vänta" på att något dåligt ska hända! Hehe.
Inatt har båda barnen varit mer vakna en sovit så jag känner mig halvt dö,, men jag hoppas att barnen vilar samtidigt sen så att jag också kan få vila lite.
Idag går älsklingen på semester!! YES! vi har direkt inte så mycket inplanerat men det är också skönt! Dagsutflykter och någon mer campning blir det garanterat.
Annars då? Jo jag har sjuk träningsvärk! I typ hela kroppen.
Jag ska till gymmet sen så det blir spännande att se hur det kommer gå! Men jag brukar tänka att vill jag unna mig öl och godis ikväll så måste jag träna samma dag!

Btw hittade en bild som Peter tog på Sam i Skåne.. Fin va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar