måndag 9 juli 2012

Träning

Jag är så bäst! Det tog verkligen emot att ge sig ut idag efter jobb i lokalen. Men jag sa till mig själv att inte tänka så mycket utan bara ta på mig kläderna och ge mig ut, vilket jag gjorde! Skönt. Känns i rumpan och vaderna, haha.

Hur har det gått med träningen denna vecka som har varit? Känns bra att rapportera till er, det är såklart en morot att visa resultat..? Hehe.
Har faktiskt haft en liknande vecka som förra veckan men det tycker jag ändå är ok eftersom det har varit festival!

Måndag: Löpning, check!
Tisdag: gymmet, check!
Onsdag: Inget...
Torsdag: gymmet, check!
Fredag: inget...
Lördag: inget...
Söndag: inget...

Oh well, ändå fått in tre dagars träning vilket är bra! Men inte bäst.
Ska verkligen ha som mål denna vecka att lyckas följa schemat bättre! Rapporterar igen nästa vecka ;-)


Bildbevis..? Hehe typ:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar