söndag 26 maj 2013

Dagen som gått


Oj klockan rusar iväg... Haha men nu är jag jättetrött verkligen.
Vilken bra dag det blev på Actic, det är kul att lära känna de andra instruktörerna bättre och vi fick testa på latin jam (zumba), det var riktigt kul! 
Efter Actic och jobb lördagsmyste vi med carbonara. Malin och Stina har varit här hela kvällen och Malin har färgat mina ögonbryn och lagt fransar på mig så nu är jag som en ny människa! ;-) jag kommer göra en "renovering" i håret också inom några dagar, ska bli skönt att få lite ordning på håret efter sol och saltvatten. Jag kommer göra lite färgförändringar, spännande, självklart kommer det ut på bloggen! 

Diggar min stil jag haft idag: 



Klänning från Lindex, militärjacka från X-act och mina favvoskor, platåsneakers från missme :-D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar