tisdag 14 maj 2013

Kerastase!!! The best.



Hello my sunshines! Jag jobbade sent igår, blev lite fler kunder än tänkt. Men det gör ju absolut ingenting! Det är ju bara roligt :-) Idag är todo listan OÄNDLIG. Vet faktiskt inte hur jag ska hinna allt! Men det är ändå såhär jag trivs bäst, med hundra saker i luften ;-)
Jag har redan satt igång med allt, ringt massa samtal, bokat om en dubbelbokning (Opps...) och skrivit uppsats. I em åker jag till Jönköping och springer vårruset. Jag är väldigt nervös ska jag säga! Jag vill vara så duktig och har höga krav på mig själv. Men jag älskar göra såhär mot mig själv, gå utanför det komfortabla zonen, hehe. Gör ni det ofta? Jag tror att det är viktigt för sin självkänsla. Och man blir faktiskt mindre rädd för att misslyckas, so DO IT!
 
Nu ska jag jobba vidare, måste bara tipsa er om världens bästa schampo!!!! Jag blev tipsad av min kära kollega och även fast jag bara använt det en månad ca så är jag fast!
Kerastase schampo och inpackning för färgat hår har jag. Det är drygt, luktar gott och gör håret alldeles skimrande!  Och man behöver inte tvätta håret alls lika ofta vilket bara är bra för håret.
 
 
 

 Häe är de olika serierna som kerastase har, det finns för torrt, skadat och färgat osv. Om du är osäker på vilket du ska, hör med din frisör! Kerastase går också köpa på Lyko!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar