lördag 25 maj 2013

Det pirrar i magen!


Hej alla glada! 
Nu ligger jag i min egna säng efter en hel dags resande. Vi var hemma vid sju ca och resan har gått jättebra. Duktiga fina barn har vi haft :-) nu kan jag inte sova, har verkligen hundra saker som pågår i huvudet. Ska bli riktigt kul att komma igång med plugg och jobb igen! Jag kör igång redan imorgon med konceptdag på Actic för oss instruktörer och sen blir det makeupjobb :-D 
Åå det händer så mycket på studion nu så att det pirrar i magen, tänk vad mycket spännande och kul jag har framför mig?!?! Kan knappt bärga mig! 
Resan har varit toppen och jag har en nytändning inför allt som kommer att jag inte ens kan sova.. Haha
Kanske kan jag sova nu när jag fått blogga av mig lite? Vi där se ;-) 

Här kommer lite fler bilder från resan: 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar