onsdag 20 november 2013

Jag är GRYM!

Jag känner mig grymt stolt över mig själv! Jag har haft en del motgångar fysiskt nu det sista, var mycket sjuk men inte är jag ohandlingskraftig för det! Jag har visserligen tvingat mig själv att stanna i sängen men vad kan hindra mig från att ändå få saker gjort?! Ingenting! SÅKLART! Allt jag kan göra i sängen har jag gjort! (Okey det där kom ut fel..) jamen ni fattar! Jag har pluggat (skrivit uppsats, läst, organiserar upp, planerat..) och jag har jobbat med hemsidan, räknat på erbjudandet, köpt in det som jag behöver till företaget och jag har investerat i en ny kul utveckling som jag kommer berätta om såklart när allt är klart! Tänk att det faktiskt kan vara effektivt att vara sjuk?! Nu måste jag sova även om det inte är lätt med feber, täppt näsa och dunkande huvud.. Var är den sövande drinken när man sååå behöver den? Aja. 
Kolla in den nya headern jag har gjort idag till vår hemsida! Snygg eller hur?! :-D


Kika in på studioinsideout.se !! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar