torsdag 21 november 2013

Power of sleeeeeep

Åååå som ni märker, I'm The night blogger! 1000 tankar går runt, runt och ruuuunt. Det hjälper faktiskt att blogga, lustigt va? Kraften av att skriva av mig helt enkelt? 
Imorgon ska jag till jobbet igen, wihoo! Vägra vara sjuk, är mitt nya motto.. Om ändå nästäppan, hostan och irritationen i halsen vill lägga sig också så skulle jag bli lycklig! 
Idag har jag ÄNTLIGEN mailat in mitt fördjupningsarbete och en kurs av sex är avslutade! Lättnad.. Nu är det bara att jobba på i den här takten så kan jag snart fira jul som alla andra vanliga människor. Åå jag är sugen på att julpynta! Skitsamma att det är tidigt?! När julpyntar ni? Nu tror jag faktiskt att John blund är på ingång. Bara en sista sak, har ni upptäckt den nya revolutionerande appen "bitstrips" ?!?!?! Så sjuuuukt roligt! Gjorde en idag med min bror: 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar