måndag 4 november 2013

Måndag-ny vecka- ny bloggtid

Det är dags nu kan jag känna för en ny bloggtid. Det är höst nu, tiden går, terminen går mot jul och årsskifte. Det är liksom nya tider på G! Känner ni det också? Jag känner det! Jag vill ha en NY tid, nytt nytt och nytt! FÖRÄNDRING. Lööööve it! 
Visste ni att jag hatar att känna mig lat? Det är det värsta som finns, och det händer bara när jag står och stampar i samma ruta, dag in och dag ut. 
Idag ändrar jag på det! Jag har redan gjort TRE obehagliga saker på min To Do och jag känner mig redan mer ren i kroppen! Saker som lättar och flyger iväg. Jag har tackat NEJ till något som ger mig ångest, äntligen! Jag tackar ALDRIG nej till någonting och det tär och tar energi. Jag gör saker för att jag kan inte för att jag vill. Men det är ändring på det nu! Vad VILL jag göra? 
Vad VILL du göra?? 
Kom igen! FÖRÄNDRING! Smaka på den. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar