måndag 18 november 2013

Vill vara handlingskraftig

Jag sitter nerbäddad och har bestämt mig för att lyssna på kroppen den här gången och bara låta mig bli frisk. Det är först när man inte kan springa i 110 (som jag alltid gör) som man får chans att fundera på saker. Missförstå mig inte, mina tankar går också i 110 varje dag i normala fall, men nu får jag chans att verkligen reflektera. 
Ni anar inte hur mycket jag vill, alla riktningar som jag vill springa åt.. Hur ska jag hinna, när ska jag..? Och vart ska jag först? 
Jag var och spådde mig för några veckor sedan hos Angel i Mariestad, om ni inte har varit där, gå dit! Hon sa att jag ska sluta ha så bråttom, "Hur kul är det att vara 50 år och redan gjort ALLT?" 
Alltså det är ju samma sak som att säga "välkommen alla kriser! Jag har ändå inget annat för mig!!" .
Såå hon har rätt. Kanske är det bara spännande? Jag sitter ju inte fast, jag kan göra vad jag vill egentligen och varför bestämma sig nu?
Sålänge man fortfarande har action och gör NÅGONTING.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar