tisdag 11 oktober 2011

Fotboll är sjukt trist!

Hm idag har jag inte gjort så mycket, förutom det vardagliga som man tvunget måste göra varje dag när man har fler att tänka på än sig själv..
På kortet som är taget imorse så hade vi morgonmys. Sam är väldigt fascinerad av sin syster och hon är också den enda i familjen som han vill gosa med. Jag får minsann knycka mina kramar jag..
Sen när Sam var på dagis och Petrus på jobbet tog vi övriga i familjen tag i projekt storstädning på övervåningen. Så nu är luften renare i vårat föredetta dammiga sovrum.
Ja och så har vi haft en mäklare här som ska värdera vårat radhus, inte för att vi bestämt ska flytta utan för att det är intressant att veta.

Vi har varit på vårt första föräldramöte på dagis idag också, eller förskola heter det ju. Det var roligt att se vad Sam gör på förskolan, alla teckningar och kort dom har tagit :)
Det är verkligen då man inser hur stor han börjar bli. Inte en bebis längre utan en liten pojke.

Nu fördriver jag tiden innan jag ska sova för Peter har plötsligt blivit intresserad av sport och tittar på fotbollen, något som jag tycker är sjukt trist.

God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar