fredag 14 oktober 2011

Fredag IGEN!

Åh härligt med helg! Som vanligt går det såå fort. Peter jobbade på förmiddagen och jag på eftermiddagen. Sen har vi myst med hemma gjord pizza och öl.
Imorgon ska vi (eller Petrus) ta hand om våra bilar medans jag, sam och Linnea hälsar på min farmor och farfar i lyrestad. Min stackars farfar har blivit påkörd i Panama ( han jobbar utomlands) och brutit axeln. Läkarna i Panama ville lägga honom på operationsbordet direkt men som tur va avböjde farfar för hemma i Sverige visade det sig att han inte alls behövde opereras. Ja, tur att det gick bra i alla fall!

Mina godingar på kortet är taget i förmiddags, tänk att Sam är så liten men ändå så stor. Han förstår så mycket. På kortet gosar han med sin syster, "hm" säger han och lägger kinden försiktigt mot hennes kind.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar