söndag 2 oktober 2011

Jobb och trots

Jag kom just hem från studion. Har fått en hel del jobb gjort, härligt! Jag har förberett för mötet imorgon som blir i Örebro. Ska bli så kul att träffa mina kollegor i Örebro igen! Var ett tag sedan och man får alltid så mycket energi, och det behöver jag nu för i veckan har jag fyra klasser!! Ska bli så kul :)

För övrigt har vi en mycket trotsig son hemma.. Jag minns inte hur det va när han va på bra humör. Usch vad det är tråkigt. Han vill så mycket och när vi inte förstår blir han så arg att han skakar av ilska. Jaha då är det bara att vänta tills det går över för det går varken att trösta eller få honom på andra tankar.. Är det här tidig tvåårstrots?! Och när får jag tillbaka mina goa unge?

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Detta är vanligt då de får en liten syster eller bror. Även fast de älskar sitt lilla syskon så är det en stor omställning. Från att alltid vart högst upp på tronen, fått all kätlrk ifrån mamma och pappa så får man helt plötsligt dela detta med en till.
    Jag hörde en som sa en gång att man kan jämföra detta med att ens sambo tar med sig sin älskate/älskarinna hem och säger att nu ska han/hon bo här hos oss. Jag vet inte om jag skulle bli så glad då :)

    Jag kan glädja dig med att det blir bättre bara man ger dom lite tid att bearbeta :)
    Ses i eftermiddag, och jag hoppas på att du ska ha med dig lilla Linnéa :)
    Kram Erika

    SvaraRadera