söndag 1 april 2012

1:à april idag!

Ja så då bestämde jag mig för att ge igen på Peter, han lurade mig totalt förra året! Såå som ni ser på bilden, jag tog ett gravtest vi hade hemma och ritade två streck med en röd penna! Hahaha! Han gick på det stenhårt!!
Nu får jag se upp hela dagen.

Sorry för noll uppdatering igår men jag var på konferens i Göteborg hela dagen. En helt fantastisk dag tillsammans med min unit hade jag! Men dagen gick så himla fort! Vad taggade vi är nu och det är så härligt :-)

Om en stund ska vi åka till varnhem och hälsa på våra vänner, härlig söndag!

1 kommentar:

  1. HA HA grymt bra april skämt!! att jag inte tänkt på detta förut! Ska sno den av dig tills nästa år! =) (min man är dessutom steriliserad så det blir spännande reaktion från honom!)

    SvaraRadera