tisdag 3 april 2012

Uppdatering

Jag har lyx stund här. Ibland behöver man ta hand om sig själv lite extra, eller hur?!
Jag har haft hand och nagelvård. Ansiktsmask och fotbad är det som gäller nu... Skönt!
Och snart är det påsk?! Kul!! Min moster med familj kommer från Karlstad och hälsar på så det ser jag fram emot.
Här har vi massor med projekt också, målar vår trappa vit och ska bygga på en träterass på altanen så Petrus har varit och hämtat virke idag, spännande! Klart man måste ha ett soldäck :-D

Annars då? Jo känner mig på strålande humör för att foten är bättre och för att jag har bra karaktär med bantningen.
Totalt har jag gått ner 9 kilo nu känns kanon. Men sista veckan har vågen stått still vilket inte är så konstigt eftersom jag inte kunnat träna. Så jag hoppas foten blir tillräckligt bra snart så att jag kan komma igång!
8 kg kvar att gå ner, mitt mål är ju vikten jag hade innan jag blev med barn..

Nu blir det fotbad!

God natt!


Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar