onsdag 4 april 2012

Snart där!!

Jag kan inte fatta att det är mindre än två veckor kvar tills vi åker till cypern?! Jag har faktiskt ingen resfeber.. Men det kommer nog. Peter har haft resfeber länge nu, hehe stackarn. Han försöker nog kompensera för mig också, han tycker jag tar saker alldeles för coolt. Mitt yttre är alltid lungt, men det innebär inte att mitt inre är det! Jag är en svan, glider lugnt fram men paddlar som en tok under ytan...
Just nu dricker jag kaffe, Linnea sover och Sam är på dagis. Jag ska ta och göra mig i ordning och få lite gjort. Ikväll ska vi på vårat första samtal på dagis hrm.. Förskolan menar jag. Sen har jag ett möte vid 18.

Vi målar våran trappa vit (kommer bli såå snyggt!!) så jag ska ta och fortsätta grundmåla där Peter slutade igår också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar