tisdag 10 december 2013

Julstress?

Sitter och pluggar just nu.. Har typ 40 sidor kvar innan jag får gå och lägga mig. Så därför ansåg jag att jag har ju massa tid till att blogga jue...!!?? 
F-n vad tiden går fort?! Snart är det jul,, och här hemma är det så mysigt med allt julpynt. Är ni klara med klapparna? Känner ni stressen? Jag har aldrig haft julstress, vet faktiskt inte vad alla stressar över?? Allting blir det man gör det till, inställning gör ALLT! Min inställning är att allt löser sig sålänge alla håller humöret uppe och liksom bjuder till lite extra.. På tal om humör, mitt humör är INTE det bästa just nu. Hata PMS! Har ni samma problem?! (Förutsätter endast kvinnliga läsare här just nu.,) inställning var det ja.. 
Iaf, så länge mina barn får fina klappar och jag (mohaha) så är det lugnt ;-) 
Jag har faktiskt köpt en egen julklapp.. Eller ja, mitt företag har köpt en julklapp till studion. Så god jul studion!! 

Min julklapp: 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar