torsdag 5 december 2013

Slutkörd

Jag känner mig dränerad, sjuk, hosta, feber från dag till dag. Jag känner mig gnällig, uppmärksamhetssökande och halvt slutkörd. Jag hatar att vara negativ men det här är min blogg och jag måste få skriva det (säga det) någonstans! 
Så nu vet ni. Och det känns lite lättare. Jag har varit sjuk i flera månader nu och det är såå tröttsamt. Har ni någon mirakelkur på lager??? Ge mig! Det värsta utav allt är att jag vet egentligen vad jag behöver göra och det är att vila..men jag blir så sjukt rastlös, får ångest och frustrerad av att vila. Ja rent psykiskt alltså, fysiskt är det precis vad jag borde göra. DET och att dricka mycket mer vatten. 
Fast jag vet precis vad jag behöver så gör jag det inte?! Jag går i samma hjulspår när det gäller min kropp. Jag måste ta bättre hand om mig själv! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar