tisdag 20 december 2011

Fulltecknat!

Idag har det varit fullspäckat! Men det är nästan då jag trivs som bäst. Trots att jag inte är så genomtänkt och välplanerad så blir det alltid bra till slut. Jag har haft julmys med tjejerna i uniten. Så himla trevligt hade vi!! Vi planerade mötena och våra kommande gästevent. Kommer bli kanon verkligen!! Känner mig supertaggad att jag nästan vill börja nu! Men först ska jag göra min portfolio i mellan dagarna och sen väntar en fantastisk kick off i början på januari. Mycket att se fram emot med andra ord!!

Här ser det by the way ut som ett bombnedslag!! Utan överdrift. Och då är det ju tur att städfirman kommer hitta hit imorgon.. Vi har pratat om det länge och nu äntligen har vi fått det bokat. Skönt att få ordentligt städat innan jul! Och att jag slipper göra det själv?!!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar