lördag 10 december 2011

Resfeber och lite lite ångest

Imorgon bär det av!! Och jag ser så fram emot att få vara i London och julshoppa! Särskilt nu när Petrus har gett mig pengar som en tidig födelsedags present så jag kan shoppa extra mycket!! Tack älskling!
Men jag har resfeber, pirrigt och svårt att sova! Och..... ångest över att åka ifrån Sam och Linnea, mina fina godingar. Jag kommer sakna dom sjukt mycket, det är så nyttigt intalar jag mig, för visst är det? Att sakna... då blir man påmind om hur tacksam man är för att ha en så fin familj.

Idag har varit en fullspäckad dag. Vi har haft min familjs årliga Julpyssel dag. Sam tyckte det såklart var jättekul. Han fick måla ett hjärta, dock målade han lika mycket på bordet som på hjärtat.., men fint blev det! Jag gjorde lite julgranspynt så när jag kommer hem från London så ska jag köpa gran!! Julkänsla, ja tack!
Sen har jag och Peter varit ute och ätit så vi fick kramp i magen bägge två.
Egentid som jag och Petrus verkligen behövde nu innan jag åker, tack barnvakterna!!
Nä om jag skulle ta och ge John blund en ny chans? Tror det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar