tisdag 6 december 2011

Söker fler modeller!!

Nu söker jag fler modeller till min festmakeup portfolio! Det har varit så poppis att jag har utökat med hela 10 platser, fantastiskt va? Och kom genast att tänka på er också! Såklart ska ni också ha möjlighet att ta platserna ;)

Det hela innebär att DU modellar i min sprakande festmakeup portfolio och samtidigt får en kurs på 1h där du får lära dig hur du kan lägga en snygg festmakeup med vår härliga mineralmakeup. Jag hjälper dig att få det resultat du vill ha! Du kan också passa på att inhandla nya härliga färger till stundande helger!


Tillsammans med en duktig fotograf så kommer vi ta före och efter kort till min portfolio.

Detta får ni inte missa! Under skrivande stund har tre tider av tio redan blivit tagna. Pass på! ;)

Dagarna man kan välja på är 27:e till 29:e december.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar