tisdag 27 december 2011

Känn inte missunnsamhet

Jag har läst "kraften" och jag blir alltid såklart eld och lågor när jag läser i den.
Jag tror att vara missunnsam är bland det värsta man kan va, det biter en alltid tillbaka i ändan.
Om du väldigt gärna vill vara framgångsrik och missunnar andra att bli det så kommer du aldrig själv bli framgångsrik.
Mycket det det det, men hänger ni med?
Du vill inget hellre än att bli med barn men du unnar inte andra den lyckan genom att känna ilska och avundsjuka när någon i din närhet blir gravid, det är att bita dig själv i ändan. Då kommer du själv inte bli med barn.
Att känna missunnsamhet gör att du drar till dig negativa saker och därmed kommer du inte få eller nå det du högst önskar. Är jag ute och cyklar?
"det blir som du tänker"

Har inte ni tänkt "fasen vilket flyt jag har!" eller "fasen vilket oflyt jag har.."
Är man i en negativ spiral så händer ALLT negativt och tvärtom, right?


Skickat från min iPhone

3 kommentarer: