måndag 19 december 2011

VAD sjutton gubbar hände?!

Ibland så bara slår det mig, VAD SJUTTON VA DET SOM HÄNDE???!!!
För cirkus tre år sedan var jag singel (skild), levde livet (HAHA), inga förpliktelser (förutom jobbet då) och levde totalt i nuet.
Jag hade inga som helst planer på barn, eget företagande och radhus.. RADHUS?? Om någon hade sagt till mig att JAG om tre år kommer sitta i ett radhus framför datorn med glasögon (jag har blivit blind) med två ungar och en snygg man med en klädd julgran i vardagsrummet så hade jag skrattat. De som känner mig vet att jag inte är särskilt familjär..
Att jag dessutom har startat det där företaget som bara var en dröm för fyra år sedan är som grädde på moset. Men vad var det som hände?!

När jag var gravid med Sam, jag och Peter skulle flytta ihop så hittade jag ett anteckningsblock där jag hade skrivit fyra punkter några år tidigare. Jag hade då läst the secret och fick för mig att jag skulle skriva ner mina högsta drömmar i stora drag:

1. Jag vill vara lycklig
2. Jag vill leva tillsammans med min stora kärlek
3. Jag vill vara framgångsrik och oberoende
4. Jag vill ha familj

Mycket av punkterna har slagit in. Visst är det fantastiskt?
Jag ska nog skriva en till lista,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar