torsdag 3 maj 2012

Hur går det med vikten?

Ja hur går det egentligen med bantningen?! Har jag någon karaktär?! Självklart!! (Oki för det mesta...)
Jag gick upp 2kg under semestern men det är okey! Semester är semester. Faktiskt gick jag ner dom kilona ganska så snabbt när jag kom hem. Men nu står det still på vågen! Jag har 8 kg kvar till min målvikt (vilket är före graviditetsvikten..). Varför står det still då?! Jo det är för att jag inte tränar! Det har ju berott på min dumma fot! Den är bättre trotts att den är instabil och värker på kvällarna.
Men det är ingen ursäkt! Det går att anpassa träningen efter foten!!
Så idag har jag "skrivit" in mig på actic. Det duger inte med Friskis och Svettis längre, nu är det PT och hela skiten som ska till!
Jag känner mig sjukt taggad! Nu ska resterande 8 kg väck!

Mitt nya jag? Hihi :

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar