måndag 7 maj 2012

Powerwalk!

Jag har precis kommit hem från en powerwalk på en timma! Så härligt! Jag tror att morgonpromenader ger harmoni ändå är jag dålig på att faktiskt gå ut och gå på morgonen?! Nu är jag jätte pigg och känner mig glad. Det är så typiskt mig att vara off och on hela tiden när det gäller träningen. Jag har bara lyckats träna kontinuerligt och "lagom" i sammanhängande ett år poch det är dåligt! Det är pga mina höga krav på mig själv. Så jag börjar träna och då tränar jag som en tok att jag till slut inte tränar alls. Det här tänker jag ändra på. Det är mitt mission nu att hitta en balans i träningen. Morgonpromenader är något som ska influera min vardag helst varje dag.. Jag menar jag mår ju bra av det!

Tänk vilken tur jag har som har så fina promenadstråk precis runt hörnet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar