onsdag 30 maj 2012

Kvällsmänniska

Jaha dags att gå och lägga sig.. Jag är ju en kvällmänniska som ni säkert har märkt? Det klingar dåligt med morgonpigga barn men what to do..
Jag trodde att man kunde välja att vända sånt där men nej,, inte i mitt fall!
Det här har nu blivit min egentid, jag bestämmer själv över fjärren, jag kan lirka håret och måla naglarna utan att någon ropar "mamma" varannan minut. Missförstå mig rätt, jag ÄLSKAR mina fina barn och min fina sambo.. Men nu förtiden vet man inte hur det är att kunna dricka kaffe, äta eller duscha i lugn och ro? Det är som alla säger! Haha. "VÄNTA du bara....."

Aja, om ni nu undrar, så fick det bli limegröna naglar på min egentid igår! Måste säga att det är lite retrosnyggt och helt rätt just nu, right?

Matchade med en lika grön ögonskugga idag ihop med dom gröna naglarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar