tisdag 20 juli 2010

Bortbjudna på mat TVÅ ggr.

Idag var jag tvungen att gå upp tidigt.
Jag är inte van vid det längre! Tidigast nio går vi upp i det här hemmet.
Så jag hade grus i ögonen hela vägen till Skövde där vi skulle lämna in pärlan på service.
P och Sam hämtade upp mig i cabben och så hälsade vi på min bror en sväng, han har just flyttat till en mysig tvåa på norrmalm.
Sam invigde den genast genom att bajsa gult så han blev alldeles röd i nyllet.
Min duktiga son.



Idag har vi nämligen lyckats bli bjudna på mat två ggr. Det är väl bara P som lyckas med sånt och jag klagar inte.
På lunch åkte vi till P:s syster. Då blev vi också bortskämda med jordgubbspaj efteråt, mums.
Tur jag tränade hårt igår.

Sam provade sin kusin Vintons gåstol.




Han stod helt still med gapande mun och vidöppna ögon. Sötis.

Ikväll åkte P en motorcykelsväng med Håkan och då blev vi medbjudna hem till honom och Jeanette på grillat, somliga har det bra!

Jag och Sam tog cabben dit. Då passade vi på att ta den mysiga vägen via timmersdala, öglunda och eggby. Längs vägen finns det massor av fina hästar, åh vad jag längtar efter häst! Speciellt den här årstiden.

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar