måndag 12 juli 2010

Vår dag

Idag har vi haft det mysigt.
Halv åtta vaknade Sam och eftersom det var min morgon så gick vi upp.
Sam åt välling och tittade på barnprogram ( så är det när man har en smarting till son) jag slappade i soffan. Tröttheten sitter fortfarande i efter natten jag jobbade.
Snart var P uppe och då passade jag på att decka.
Sen lunkade vi ner til stan och åt lunch på holmen. Buffé har dom numera lyxat till det med.
Jag åt fisk och grönsaker, så är det när man bantar.


Eftersom det var riktigt gött väder och svetten rann efter promenaden beslöt vi oss för att åka till Sjötorp och bada.
Tyvärr har fler än vi hittat den avskilda stranden, men det gör inget. Blinningarna däremot är inte okey.
Idag var vattnet lite svalare men jag lyckades ändå bada! Rekord för min del.
Förra sommaren badade jag EN gång och då hade jag druckit cider.
Men i år är det andra bullar.



Vi var en sväng inne i Sjötorp. P åt glass. Jag och Sam tittade på, karaktär kallas det.
Ikväll har vi käkat sallad med kassler.
Mitt fusk är glaset med vin till salladen.


Sams fusk är päronpuré:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar