tisdag 27 juli 2010

Cabbetur

På dagen har vi inte gjort så mycket.
P tog en väl förunnad sovmorgon, jag och Sam myste i sängen till kl tio.
Då gick vi upp och lekte, sjöng och kittlades tills P vaknade, då åt vi frukost... kl tolv tror jag klockan var. Ja så soft har vi det i vår lilla familj.

Sen har vi handlat mat och fått besök av min mormor, Sams gammelmormor.
Till hennes besvikelse så sov Sam igenom hela hennes vistelse.


Ikväll är inte P hemma så då passade jag och Sam på att ta en cabbetur!



Riktigt fin kväll :-)
Och så tog vi en sväng till stallet i Lugnås och hälsade på Fia och Ellen.
Så himla kul att träffa dom, tyvärr blir det inte så ofta men huvudsaken är att man inte tappar kontakten.

Fias superfina häst!


Nu ska jag titta på sex and the city.
Man får passa på att se en riktig tjejfilm när man är gräsänka.

Natti på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar