fredag 16 juli 2010

En uppdatering.

Bloggen åtsidosatt. Men på sommaren har man rätt till bloggtorka.


Vad har jag gjort dom senaste dagarna?


I tisdags blev det impulsiv utekväll med brudarna.
Vi drog till Lidköping på tisdagsklubben.
Jag satt mest och längtade hem, saknade Sam och min snygging. Men plötlsigt klockan två, kom jag på vilken partypingla jag är och tyckte att en efterfest var det smartaste man kunde göra.

Så alla sex brudar hamnade på en herrgård med fem meter högt tak och en butler av plast (tyvärr saknas bild). Här bjöds det på champange.
"Baileys!! jag vill ha baileys!!" ropade jag förtjust när jag insåg vilket fantastiskt barskåp det fanns på stället.

Champangen steg rakt upp i huvudet på mig och inom fem min var jag ute i bilen med Anneli och sov.. varvandes med att slå ihjäl envisa myggor.

Jaha där kom partypinglan.. åååå DÄR gick hon ja.
Jag hänger helt enkelt inte med längre!

Halv fem var jag hemma.
Det resulterade i att jag sov halva onsdagen och mer därtill. Tur att P håller ställningarna.
Onsdag kväll straffade jag mig själv med att gå på step up pass på korpen.


Igår blev vi utbjudna.
Plankstek på hamnrestaurangen, mums.
Ett glas vin var svårt att avvara så vi fick gå hem.
Det behövde vi.

Idag har vi varit i Hova, på riddarveckan.


Nu ropar sängen. Imorgon bär det av till Malmö.



God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar