lördag 24 juli 2010

Agera instinktivt

Okey jag får nog ta och medge att det va och är inte bara p-pillrena som gjort mig sån här.
Jag har blivit mamma.
En björnhona med ungar... nej en GRIZZLYbjörnhona med ungar.
Boet är byggt, nu vårdas och vaktas det.
Och då menar jag inte bara Sam och P utan alla mina nära och kära.
Nåde den som kröker ett hårstrå eller sårar någon jag älskar, dom kommer linkande och slickar sina sår ur det.
Min business eller ej.

Men med allt detta menar jag inte att det är rätt, kanske snarare tvärt om. Och jag önskar att det jag gör vore medvetet för då skulle det vara lättare att hantera.
Men det gör jag inte, det är instinktivt.


Därför for grizzlyalex fram i ärlighetens namn igår.
Ärlighet, har jag kommit på, är inte alltid den bästa vägen.
Men jag kan bara INTE hejda mig.
Och när jag har sagt vad jag tycker känns det så förbannat bra!



Ibland kanske man bara borde tiga, lida och klistra på leendet.



Tänkte att ni skulle få en bild av vad jag menar:

http://www.youtube.com/watch?v=ADGn1GABF0Q

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar