måndag 19 juli 2010

Hurra för träningskamrater!

Ursch vad jag har latat mig idag. Mest gett soffan kärlek.
Nja i alla fall efter ha badat, klippt naglar och pussat på Sam som jag hamnade på sofflocket och liksom inte lyckades resa mig därifrån.
Gnällt har jag också gjort. Letat alla möjliga symtom för att jag måste vara sjuk eller något annat värre.
Till slut kom jag på vad som höll på att hända. Jag försökte lura mig själv!
"Vikken" latgris jag är!!
För det var nämligen så att ju närmare kvällen kom ju närmare kom träningspasset from hell.
I allafall upplevde jag det förra gången, då hade jag en närmare döden upplevelse. Och som om det inte vore nog så hade jag träningsvärk i FRYA dagar efteråt.

Därför är det tur att jag har skaffat mig en träningskamrat, Malin.
Eftersom jag visste att hon skulle dit tillsammans med mig så var jag tvungen att dra mig ur soffan.
Nu känns det toppen att jag varit så redig! och enligt tränaren så bränner det fett långt efter passet, det gör att det dåliga samvetet flygit sin kos nu när jag återfunnit min plats i soffan.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar