söndag 18 november 2012

Inredning!

Har just varit på inredningsparty :-) vi håller ju på att målar om och fixar här hemma så jag var verkligen sugen på lite nytt. Man kan ju inte handla allt man vill ha... Tyvärr! Haha men jag siktade in mig på lite till sovrummet eftersom vi har målat färdigt och så där. Ska lite upp på väggarna och en tv och en byrå ska in. Även om man kan tycka att vissa saker är lite dyrt så spar det ju tiden att springa omkring överallt för att hitta något liknande och det är kul att ha lite annorlunda saker. För mig är mitt hem viktigt, att det är mysigt och så som jag vill ha det. Passade på att gå dit också så nu är dagspromenaden gjord!
Lagar lunchen nu och sen blir det gymmet!

Perfect Home hette detta: (aldrig varit på innan..)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar